Brassband Herpen en Muziekvereniging Berghem werken samen in een bigband. We zijn net gestart, dus zoeken nog muzikanten. Zie hieronder de oproep van de muzikanten zelf:

Als enthousiaste, groeiende bigband zoeken we nog verschillende leden.

♪ Altsaxofoon ♪ Tenorsaxofoon

♪ Baritonsaxofoon ♪ Trombone

♪ Piano/keyboard ♪ Gitaar

We zijn een jonge, gezellige en gemotiveerde club muzikanten, met de leeftijden variërend van 15 t/m 33 jaar, met allemaal hetzelfde doel: leuke muziek maken, samen! Naast het samen muziek maken vinden we het belangrijk om als groep beter te worden, maar kijken we ook waar voor jou de uitdaging zit, zodat je zelf als muzikant kan groeien!

Niet te vergeten: na de repetitie blijven we graag hangen voor een drankje!

Klinkt dit jou als muziek in de oren en ben jij de muzikant die wij zoeken? (m/v/x, bij voorkeur tot 35 jaar). Neem dan gerust contact met ons op: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.