Ruim een halfjaar geleden zijn we vanuit de Muziekvereniging Berghem gestart met een nieuw zangkoor; want elke vorm van muziek vinden wij leuk!
Lange tijd hebben we gezocht naar een dirigent en dat is vorige maand gelukt!

Sonja van Boxtel dirigeert en begeleidt ons op piano, kan zelf arrangementen maken, zingt partijen voor, en maakt mp3 bestanden om thuis te kunnen oefenen, ze is erg kundig. Maar het belangrijkste is haar enthousiasme dat zij overbrengt op de groep!
De koorleden willen gezellig samen zingen en ook willen ze af en toe optreden. Top kwaliteit streven we niet na, maar het moet wel kloppen.

We hebben momenteel ± 13 vrouwen en ± 7 mannen die (bijna) allemaal grijze haren hebben, maar wel jong van geest zijn en vooral veel zin hebben om te leren. Niet-grijze mensen zijn ook van harte welkom!

We zingen op dit moment Nederlandstalig, veelal uit onze jeugd, maar Sonja heeft al enkele recente nummers aangedragen zoals van Bløf en Suzan & Freek, dat is kei-leuk. Verder gaan we binnenkort ook Engelstalig proberen.

De repetitie is op dinsdagavond van 20:00-21:30 uur in De Berchplaets

Interesse? Neem dan contact op met
Marius Smits 06-36596749 OF
Marja Gremmen 06-49421727 OF